پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب یکی از مهمترین و اصلی ترین روش های مورد استفاده جهت تصفیه فاضلاب های بهداشتی و صنعتی می باشد. در این روش حذف مواد آلی توسط میکروارگانیسم ها و با راندمان بسیار بالا صورت می گیرد و از روش های کاربردی در تصفیه پساب های صنعتی و فاضلاب های بهداشتی به شمار می آید.

انواع پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب

موارد مهمی که در تعیین مشخصات فنی پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب نقش دارند عبارتند از: نوع فاضلاب مورد تصفیه، نوع آلاینده قابل حذف و همچنین مقدار دبی فاضلاب و کیفیت خروجی و نوع استاندارد مورد نیاز خروجی تصفیه خانه می باشند. پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب بر اساس روش ها و فرآیندهای مورد استفاده در آن دارای انواع گوناگون می باشد که این فرآیند ها بر اساس نوع فاضلاب و مواد آلی قابل تصفیه در فاضلاب موجود انتخاب و اجرا می شوند. روش های مورد استفاده در پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به شرح زیر می باشند:

تصفیه بیولوژیکی فاضلاب با استفاده از فرآیند تصفیه هوازی

تصفیه بیولوژیکی فاضلاب با استفاده از فرآیند تصفیه بی هوازی

کاربردهای پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب

با در نظر داشتن عوامل گوناگون، کاربرد پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب ممکن است شامل یکی از موارد زیر باشد :

مزایای پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب

پکیج های تصفیه بیولوژیکی فاضلاب ساخته شده توسط این شرکت راهگشای حل مشکلات دفع پساب صنعتی برای کارخانجات صنعتی و حل مسایل زیست محیطی برای تصفیه فاضلاب شهری بوده است. کارشناسان باتجریه شرکت فنی مهندسی نهرآب زیست با داشتن سالها سوابق اجرایی و با استفاده از دانش فنی و مهندسی خود، تاکنون مناسب ترین طرح ها را در زمینه اجرای پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به همراه بهترین راهکارها را به مشتریان ارائه داده اند. همچنین تیم ساخت و اجرای این شرکت بصورت حرفه ای و کارامد تجهیزات و قسمت های مختلف را تولید و اجرا نموده است. با اطمینان به کارآیی و کارآمدی طرح ها و نوع ساخت، محصولات این شرکت از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردارند.

قیمت پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب

در صورت نیاز به استفاده از پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب و درخواست اعلام قیمت، با کارشناسان شرکت فنی مهندسی نهرآب زیست در تماس باشید.