پکیج تصفیه شیمیایی فاضلاب یکی از مهمترین و اصلی ترین روش های مورد استفاده جهت تصفیه فاضلاب های صنعتی می باشد. در این روش حذف مواد آلاینده با استفاده از فرآیندهای شیمیایی صورت می گیرد و از روش های پر کاربرد در تصفیه پساب های صنعتی به شمار می آید.

انواع تصفیه شیمیایی فاضلاب

موارد مهمی که در تعیین مشخصات فنی پکیج تصفیه شیمیایی فاضلاب نقش دارند عبارتند از: نوع فاضلاب مورد تصفیه، نوع آلاینده قابل حذف و همچنین مقدار دبی فاضلاب و کیفیت خروجی و نوع استاندارد مورد نیاز خروجی تصفیه خانه می باشند. پکیج تصفیه شیمیایی فاضلاب بر اساس روش ها و فرآیندهای مورد استفاده در آن دارای انواع گوناگون می باشد که این فرآیند ها بر اساس نوع فاضلاب و مواد آلی قابل تصفیه در فاضلاب موجود انتخاب و اجرا می شوند. روش های مورد استفاده در پکیج تصفیه شیمیایی فاضلاب به شرح زیر می باشند:

  • تصفیه شیمیایی فاضلاب با استفاده از فرآیند انعقاد و لخته سازی
  • تصفیه شیمیایی فاضلاب با استفاده از فرآیند اکسیداسیون پیشرفته

انواع پکیج تصفیه شیمیایی فاضلاب

با در نظر داشتن عوامل گوناگون، پکیج تصفیه شیمیایی فاضلاب ممکن است شامل یکی از موارد زیر باشد:

مزایای پکیج تصفیه شیمیایی فاضلاب

پکیج های تصفیه شیمیایی فاضلاب ساخته شده توسط این شرکت راهگشای حل مشکلات دفع پساب صنعتی برای کارخانجات صنعتی نظیر تصفیه فاضلاب مواد شوینده، تصفیه فاضلاب صنایع لبنی،  تصفیه فاضلاب چرمسازی، تصفیه فاضلاب نساجی، تصفیه فاضلاب کشتارگاه دام و طیور، تصفیه فاضلاب کنسروسازی، آبمیوه سازی و مرباجات، تصفیه فاضلاب سیگارسازی بوده است. کارشناسان باتجریه شرکت فنی مهندسی نهرآب زیست با داشتن سالها سوابق اجرایی و با استفاده از دانش فنی و مهندسی خود، تاکنون مناسب ترین طرح ها را در زمینه اجرای پکیج تصفیه شیمیایی فاضلاب به همراه بهترین راهکارها را به مشتریان ارائه داده اند. همچنین تیم ساخت و اجرای این شرکت بصورت حرفه ای و کارامد تجهیزات و قسمت های مختلف را تولید و اجرا نموده است. با اطمینان به کارآیی و کارآمدی طرح ها و نوع ساخت، محصولات این شرکت از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردارند.

قیمت پکیج تصفیه شیمیایی فاضلاب

در صورت نیاز به استفاده از پکیج تصفیه شیمیایی فاضلاب و درخواست اعلام قیمت، با کارشناسان شرکت فنی مهندسی نهرآب زیست در تماس باشید.